شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

بهترین اساتید ریاضی تهران

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

انواع مثلث

انواع مثلث

برای مشاهده مطلب با عنوان انواع مثلث به ادامه مطلل مراجعه کنید

مطالب جدید به زودی افزوده خواهد شد.

انواع مثلث

مثلث متساوی الاضلاع: مثلثی است که دارای سه ضلع با طولهای مساوی است و زوایای داخلی این مثلث نیز با هم برابرند.
مثلث متساوی الساقین: مثلثی است که دارای دو ضلع با طولهای مساوی استو دو زاویه داخلی برابر دارد.

البته مثلث میتواند دارای سه ضلع با طولهای مختلف و زوایای غیر مساوی باشد.

مثلث قائم الزاویه: مثلثی را گویند که یکی از زوایای آن 90درجه باشد.نسبت های مثلثاتی مانند sin و cos ،بر روی مثلث قائم الزاویه تعریف میشوند.
مثلث منفرجه: مثلثی را گویند که یکی از زوایای داخلی آن بیشتر از 90 درجه باشد.
مثلث حاده : مثلثی را گویند که تمام زوایای داخلی آن کمتر از 90 درجه باشد.

300 سال قبل از میلاد اقلیدس ،اصول اولیه درباره مثلث را ارائه داد.به عنوان مثال یکی از اصول مهم در مورد مثلث این است که مجموع زوایای داخلی یک مثلث برابر 180 درجه است. بر اساس این اصل میتوان با معلوم بودن دو زاویه از مثلث اندازه زاویه سوم را بدست آورد.

یکی از مهمترین قضایای موجود در مثلثات قضیه فیثاغورث میباشد.در این قضیه رابطه بین وتر و اضلاع قائم یک مثلث قائم الزاویه بیان میشود.


http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=%d9%85%d8%ab%d9%84%d8%ab&SSOReturnPage=Check&Rand=0

قدر مطلق

در تعریف این درس آمده است: تابعی که هر مقدار در دامنه را به قدر مطلق آن در برد نظیر می کند, تابع قدر مطلق نامیده می شود, تابع قدر مطلق را با f(x)=|x| نشان می دهند.


آموزش و تدریس خصوصی قدر مطلق از ریاضیات ۲, شرکت در کلاس های آموزشی مدرسانه

تابع قدر مطلق از دروس فصل سوم کتاب ریاضیات ۲ می باشد.

در تعریف این درس آمده است: تابعی که هر مقدار در دامنه را به قدر مطلق آن در برد نظیر می کند, تابع قدر مطلق نامیده می شود, تابع قدر مطلق را با f(x)=|x| نشان می دهند.

برای رفع اشکالات و شروع آموزش با شماره ۰۲۱-۲۶۵۷۰۸۱۰ تماس بگیرید.

http://modaresane.ir/%d8%aa%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%b3-%d9%88-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d9%82%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b7%d9%84%d9%82-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c%d8%a7%d8%aa-2/

تدریس ارزان ریاضی سوم دبستان

آموزش و تدریس ریاضی پایه سوم دبستان با قیمت و هزینه مناسب برای دانش آموزان سومی

با دبیران تدریس خصوصی مدرسانه نتایج خوبی در پیشرفت تحصیلی و موفقیت دانش آموزان حاصل شد, زیرا مدرسانه بهترین دبیران تدریس ریاضی را دارد. قبلا در مقاله دبیران مدرسانه چه کسانی هستند توضیحات کاملی ارائه شده است.


قطعا هزینه های تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی با هزینه های تدریس گروهی تفاوت هایی دارد.والدین محترم دانش آموزان گاها به دلایل مختلفی ترجیح می دهند فرزندشان در کلاس های گروهی شرکت کند.مدرسانه در کنار کلاس های خصوصی کلاس های گروهی را نیز توسط برترین دبیران تهران برگزار می کند.در این کلاس ها نیز بهترین دبیران تدریس می کنند و می توانند با تدریس خوبشان باعث رفع اشکالات و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه کلاس ها با مدرسانه تماس بگیرید.

منبع: مدرسانه

نظر یک دبیر ریاضی

من میتوانم ریاضی را بطور بازشده برای هردانش آموز توضیح دهم. روش تدریس اینجانب بیان مناسب جهت تفهیم ساده مفاهیم ریاضی از نظر اینجانب بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی استفاده از مثالهای متنوع و تبیین اصول اولیه و ابزارهای حل مسئله است و روش تدریس اینجانب حل مسائل متعدد ریاضی و تمرکز روی نقاط قوت دانش آموزان است.

معلم ریاضی

اینجانب برزو زهره ئی از سال ۹۳ تا کنون با مدرک مهندسی در تدریس ریاضی خصوصی منزل در درس ریاضی فعالیت دارم. اینجانب تسلط کافی در تدریس ریاضی پایه هفتم را دارم.

روش تدریس اینجانب توضیح ریز جزییات و پیش رفتن مرحله به مرحله حل مسئله و توضیح دادن تمام جزئیات و بیان مناسب جهت تفهیم ساده مفاهیم ریاضی از نظر اینجانب بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی استفاده از مثالهای متنوع و تبیین اصول اولیه و ابزارهای حل مسئله است و روش تدریس اینجانب حل مسائل متعدد ریاضی و تمرکز روی نقاط قوت دانش آموزان است.

آموزش فصل ششم ریاضی نهم

آموزش و تدریس خصوصی و معلم خصوصی برای آموزش فصل ششم ریاضیات نهم, معلم خصوصی خوب برای آموزش فصل ۶ ریاضیات نهم


فصل شش ریاضی پایه نهم خط و معادله های خطی نام دارد و شامل دروس زیر می شود:

۱- معادله خط

۲- شیب خط و عرض از مبدا

۳- دستگاه معادله های خطی

میتوانید کتاب ریاضیات نهم را از صفحه دانلود کتاب ریاضی پایه نهم دانلود کنید.

اگر دانش آموزش در این فصل از ریاضیات پایه ششم اشکالاتی دارد می تواند با تماس با مدرسانه بهترین اساتید ریاضی را برای آموزش ریاضی انتخاب کند.

معلم خوب ریاضی اول دبستان . تدریس اول ابتدایی

اینجانب زهره سلوکیان از سال ۹۰ تا کنون با مدرک فوق لیسانس مهندسی نفت در تدریس خصوصی منزل پایه اول فعالیت دارم.

مطالعه مطلب مشاوره و برنامه ریزی ابتدایی می تواند برای شما خوب و مفید باشد.

روش تدریس اینجانب این گونه است که من برای تدریس,یکبار توضیح درس,سپس مثال ها برای فهم بیشتر,و هرچند مبحث یک آزمون جهت اینکه بفهمم چقدر یاد گرفته و اگر جایی را نفهمیده دوباره توضیح میدم اما با روشی متفاوت و همچنین بیان مناسب جهت تفهیم ساده مفاهیم ریاضی از نظر اینجانب بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی استفاده از مثالهای متنوع و تبیین اصول اولیه و ابزارهای حل مسئله است و روش تدریس اینجانب حل مسائل متعدد ریاضی و تمرکز روی نقاط قوت دانش آموزان است و همچنین استفاده از الگوهای تصویری و روش های جدید آموزش است.

تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی (چهارم)

اینجانب منیره عبادی زاده از سال ۹۲ تاکنون با مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ریاضی کاربردی از دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم فعالیت دارم.

سایت مدرسانه: مطلب هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی شاید برای شما سودمند باشد.

از نظر من ویژگی های یک معلم خوب ریاضی این است که بتواند مفاهیم را به صورت قابل فهم برای دانش آموز ارائه دهد و بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی حل کردن مسائل با استفاده از مثال هایی که در طبیعت اطراف وجود دارد و استفاده از مفاهیم ریاضیات را در قالب مشاهدات و مسائل عینی پیرامون دانش آموز

آموزش ریاضی پایه های ششم * هفتم * هشتم

اینجانب مونا شعشعه از سال ۸۸ تا کنون با مدرک کارشناسی مهندسی برق مخابرات در تدریس خصوصی منزل در پایه های ششم و تدریس هفتم و هشتم فعالیت داشته ام و دانش آموزان زیادی را به نمره های بالای ریاضی رسانده ام.

مدرسانه: شاید مطلب آموزش مشتق برای شما مفید باشد.

به نظر من ویژگی یک معلم خوب این ست که خود را در جریان طالب علمی روز رار داده و روش های خود را متناسب با تحولات ذهنی دانش آموز اصلاح کند سعی کند رهبر باشد نه رییس در کلاس و روش تدریس اینجانب به این صورت است که در ابتدا تکنیک حل مسئله را به دانش آموزان آموزش می دهم ، سپس انتقال مفاهیم و درک مفهومی و تصویر سازی و تفهیم مطالب با کمک دانش آموزان به کار گیری تمامی حواس و روش ارائه یک مسئله در قالب عنوان مبحث و مثال های عینی و کاربردی است

تدریس ریاضیات دانشگاهی / تدریس و آموزش

آموزش و تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاه

ریاضیات - فیزیک , دروس رشته مکانیک , متوسطه، هنرستان، دانشگاهی

شماره تماس 09367813065

12